9 Ağustos 2011 Salı

Junaid Katı Parfüm(Her Yerde Bulamayacağınız Özel Bir Ürün)


Mükemmel bir kokusu var,diğer blogumda bahsettiğim gibi her yerde bulamayacağınız,tasarımıyla doğu esintileri ve doğu süksesi olmasına rağmen oldukça modern,her yaştaki insanın kullanabileceği,çantada taşınabilecek kadar pratik,kalıcı,alkol içermeyen muhteşem bir üründür.Tek sıkıntısı her yerde bulunmayışı,şuanda sadece İstanbul'da birkaç yerde satılıyor.Bu en çok satan katı parfümüymüş.Ben de aldım hemen çok da memnunum.Dış tasarımı da çok güzeeeeel :))
Ama bunu sizlerle de paylaşmak istedim.Bir tane de burası için,sizlerin denemesi için aldım.Nasılsa benimkisi bittiğinde hala satılmamış olursa,satıştan kaldırır kendim kullanırım dedim...
Kokusu oldukça kalıcı olmasına rağmen hafiftir.
Bilek ve dirseklerin içi,kulak arkası gibi nabız bölgelerine sürülmesi yeterlidir.
Bir güzel özelliği de vücut ısısına ve vücutta kaldığı süreye göre normal sprey parfümlere göre daha çok değişim gösterir,ten ile daha çok bütünleşir.Bu da aynı kokuya alışan burunların bile daha rahat kokuyu algılamasına sebep oluyor,o yönden de avantajlıdır.
Alkol içermemesi yönünden de tam Ramazan ayına özel diyebilirim.Tüm sprey parfümler alkol içerir (esans olmadığı sürece) bu da az da olsa cilde zarar verir ve alkol cilt tarafından emilmek suretiyle vücuda girer.Tabii bunu sorun eden insanlar olabilir bu yüzden sprey parfümlere alternatif olması yönünden de avantajlı bence.
Dediğim gibi denemek isteyen olursa;
Fiyatı: 30 TL


oriflame91@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder