12 Ağustos 2011 Cuma

Enigma Parfümlü Vücut Kremi ((İNDİRİMLİ))

Karşı konulmaz siyah gül ve gece açan yaseminin hassas paçuli ile karışımı, parfümün yoğunluk ve derinliğinde buluşuyor. İçinizdeki kadifemsi çekiciliği serbest bırakın.
Enigma parfümün kokusuyla zenginleştirilmiş hafif formüllü kremi satışa sunuyorum.
Kesinlikle kullanılmamıştır,hiç açılmamıştır ve 250ml.dir.
Katalog fiyatı 17,62'dir.
Ben sadece 10 TL'ye satıyorum.Elimde çok fazla krem oldu,bari sizler faydalansın dedim :))
Enigma parfümü denemek isteyenler için hem fikir oluşturur bunu denemek,o kokuyu beğenen hatta kullananlar için ise tamamlayıcı ürün niteliğindedir.
Hatta bu ay bu üründen siparişi olan Oriflame danışmanı arkadaşlarımız da bu üründen faydalanabilir çünkü ben daha ucuza satıyorum :))

Sevgiyle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder